۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
نشست صمیمی مدیرعامل و بانوان شاغل در شرکت گاز
به مناسبت هفته ملی سلامت زنان برگزار شد؛ نشست صمیمی مدیرعامل و بانوان شاغل در شرکت گاز خراسان شمالی
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، در این جلسه سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این مطلب که زنان محور خانواده هستند گفت: زنان به عنوان پایه های اصلی خانواده و محور اساسی سلامت، نقش ویژه ای در رشد و پیشرفت جامعه دارند زیرا نه تنها مسئول سلامت خود هستند بلکه بیشترین مراقبت‌ ها را برای سلامت و بهداشت خانواده نیز انجام می‌دهند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، در این جلسه سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این مطلب که زنان محور خانواده هستند گفت: زنان به عنوان پایه های اصلی خانواده و محور اساسی سلامت، نقش ویژه ای در رشد و پیشرفت جامعه دارند زیرا نه تنها مسئول سلامت خود هستند بلکه بیشترین مراقبت‌ ها را برای سلامت و بهداشت خانواده نیز انجام می‌دهند. هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: منظور از سلامت زنان دستیابی به سطح مطلوبی از سلامت جسمی، روانی ، اجتماعی و معنوی است. وی با اشاره به این نکته که طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت و مطالعات کشوری، کم تحرکی و کاهش فعالیت فیزیکی در زنان و دختران ایرانی بسیار شایع است، اظهار داشت: امسال یکی از اقدامات و اولویت های شرکت گاز استان، تمرکز بر افزایش فعالیت فیزیکی و کاهش مشکلات ناشی از کم تحرکی به عنوان یکی از مهمترین عوامل خطر بیماری های غیرواگیر است. در این جلسه هم اندیشی، خلاقیت های انجام شده در ارتباط با امور بانوان و مشکلات مربوطه ، بحث و تبادل نظر شد و در پایان مصوباتی جهت اجرای برنامه های هفته در نظر گرفته شد.
گفتنی است؛ 24 تا 30 مهرماه 1402 به عنوان هفته ی ملی سلامت بانوان ایران (سبا) با شعار "سلامت روان مسئولیت فردی و اجتماعی همه ماست" نامگذاری شده است
 
 
 
 
تاریخ:
1402/07/30
تعداد بازدید:
126
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal