بيانيه توافق سطح خدمت تارنما
1- پرتال شركت گاز خراسان شمالي جهت امكان ثبت و پيگيري درخواست ها و شكايات شما متقاضيان گرامي به بخش ارتباط با ما مجهز مي باشد. در اين بخش شما مي توانيد با روابط عمومي سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نماييد.
2- پس از ثبت درخواست، سعي مي گردد در كوتاهترين زمان ممكن نتيجه پيگيري درخواست مطرح شده به متقاضي اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوري گردد.
3- پرتال شركت گاز خراسان شمالي بصورت تمام وقت در دسترس متقاضيان گرامي بوده و در صورت بروز هرگونه اشكال و نقص فني، به متقاضيان اطلاع رساني خواهد گرديد.
4-لازم به ذكر است كه اطلاعات خصوصي تكميل كنندگان فرم هاي الكترونيكي، در اختيار عموم قرار نمي گيرد.