۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
یادواره شهدای وحدت
یادواره شهدای وحدت در شرکت گاز خراسان شمالی برگزار شد
با حضور جمعی از کارکنان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا و با هدف زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام شوشتری و محمد زاده یادواره شهدای وحدت روز 25 مهرماه در محل شرکت گاز استان خراسان شمالی برگزار شد.

با حضور جمعی از کارکنان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا و با هدف زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام شوشتری و محمد زاده یادواره شهدای وحدت روز 25 مهرماه در محل شرکت گاز استان خراسان شمالی برگزار شد.

دفاع مقدس آیینه‌ تمام‌نمای ایثار و مقاومت است .

سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: دفاع مقدس آیینه‌ تمام‌نمای ایثار و مقاومت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن محکومیت جنایات اسرائیل نسبت به مردم مظلوم فلسطین ابراز امیدواری کرد: طبق وعده الهی، بساط ظلم برچیده و مردم مظلوم فلسطین پیروز خواهد شد.

وی در این مراسم با بیان خصوصیات بارز شهید محمدزاده و اقدامات وی در راه اقتدار میهن اسلامی، به موضوع طوفان‌الاقصی و شرایطی که امروز جهان اسلام با آن مواجه است اشاره کرد.

هاشمی تصریح کرد: دفاع مقدس آئینه تمام‌نمای ایثار و مقاومت است و این مهم نه تنها برای نسل جدید، بلکه برای همه کشورهایی است که عاجزند و زانویشان در مقابل ظلم و جور سست و خم شده و بیم این دارند که در مقابل فشارهای استکبار جهانی مقاومت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: امروز اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید در هر مسند و جایگاهی که هستیم خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار دهیم.

این مراسم پربار و معنوی با سخنرانی پاسدار بازنشسته سیدعابس حسینی همرزم شهید رجبعلی محمدزاده در دوران دفاع مقدس و سرهنگ خاکسار، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و سرگرد مدیر فرمانده بسیج ادارات برگزار شد.

حسینی گفت: نقش‌آفرینی سردار شهید رجبعلی محمدزاده از فرزندان برومند استان در دفاع مقدس و پس از آن در رده‌های مختلف سپاه پاسداران برگ زرینی برای اثبات دلاوری‌های و جانبازی‌های مردمان خراسان شمالی است.

وی بیان داشت: شهدای ما جانانه در مسیر حق ایستادگی کردند تا امروز همه ما و نسل امروز ما آزادانه و با افتخار زندگی کنند.

اولین انتظار شهدا از ما ولایتمداری است .

وی ساده‌زیستی را که تنها در منش علوی یافت می‌شود دیگر ویژگی این افراد عنوان کرد و افزود: نکات دیگری که در این افراد به چشم می‌خورند عدم چشمداشت مادی و علاقه به مادیات و همچنین دست برنداشتن از نیایش در شرایط سخت است.

در این مراسم از آقای مصطفی ثروتی بی نیاز از کارکنان شرکت گاز استان ( فرزند شهید) تقدیر به عمل آمد.shohaday vahdat

shohaday vahdat2 
shohaday vahdat 
 
تاریخ:
1402/07/26
تعداد بازدید:
96
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal