۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
دیدار مدیرعامل شرکت گاز با فرمانده انتظامی
ه مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت : دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با فرمانده انتظامی خراسان شمالی
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان خراسان شمالی با فرماندهی نیروی انتظامی استان روز شانزدهم مهرماه در محل دفتر وی دیدار کرد. هاشمی هدف از این دیدار را تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات این مجموعه خدوم و افزایش تعامل و همفکری بین این دو دستگاه عنوان کرد.
به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت : دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با فرمانده انتظامی خراسان شمالی همزمان با هفته نیروی انتظامی و به منظور تقدیر از زحمات کارکنان سرافراز نیروی انتظامی، سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان با سردار مطهری زاده فرمانده انتظامی خراسان شمالی دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان خراسان شمالی با فرماندهی نیروی انتظامی استان روز شانزدهم مهرماه در محل دفتر وی دیدار کرد. 
هاشمی هدف از این دیدار را تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات این مجموعه خدوم و افزایش تعامل و همفکری بین این دو دستگاه عنوان کرد.هاشمی در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات و تلاشهای ارزنده پرسنل جان برکف نیروی انتظامی و ایجاد امنیت، آرامش واقتدار در جامعه قدردانی نمود و بر نقش موثر نیروی در ثبات و اقتدار ایران اسلامی تأکید کرد. سیدمحمود هاشمی با اشاره به جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بخش عظیمی از امنیت کشور را حاصل تلاش و مجاهدتهای خالصانه و شبانه روزی سرافرازان سبز پوش نیروی انتظامی دانست. در ادامه این دیدار ، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی به ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان و چالشهای پیشِ رو پرداخت و از اقدامات و همکاری های موثر نیروی انتظامی در طول سال و به ویژه در بحران افت فشار سال گذشته تقدیر و تشکر کرد. سردار مطهری زاده فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با تشکر از حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان، اقدامات و فعالیت های شرکت در حوزه گازرسانی به ویژه مدیریت صحیح در زمان بحران افت فشار گاز در زمستان سال قبل و همچنین گازرسانی به پاسگاه ها را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
 
 
 
تاریخ:
1402/07/19
تعداد بازدید:
94
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal