۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
عملکرد یکساله، 11 هزار اشتراک، 4 روستا، 92 هزارمتر شبکه توزیع
طی یکسال گذشته محقق شد؛ بهره برداری از خط انتقال 16 اینچ گرمه و جاجرم؛ جذب بیش از 11 هزار اشتراک؛ گازرسانی به 4 روستا؛ گازرسانی به 2 پاسگاه مرزی؛ اجرای بیش از 92 هزارمتر شبکه توزیع
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از پوشش کامل شبکه گاز در نقاط استان و اجرای 92 هزار و 180 متر شبکه توزیع گاز طی یکسال گذشته در دولت سیزدهم خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از پوشش کامل شبکه گاز در نقاط استان و اجرای 92 هزار و 180 متر شبکه توزیع گاز طی یکسال گذشته در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: تمامی 25شهر و 750 روستا تحت پوشش شبکه سراسری گاز که مشتمل بر 100درصد خانوار شهری و 99/2 درصد خانوار روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی گفت: در یکسال گذشته تعداد 3هزار و 803 انشعاب و 11 هزار و 726 مشترک جذب شد و تعداد مشترکین استان از مرز 348 هزار عبور کرده است.

میربلوکی گفت: در راستای کمک به مناطق کمتر برخوردار، گازرسانی به مناطق سخت گذر و صعب العبور در برنامه کاری این شرکت قرار گرفته و این شرکت با جدیت تمام این موضوع را اجرایی کرده است و عملیات گازرسانی به 4 روستای قلعه تات در شهرستان بجنورد، روستای منصور آباد و روستای دربند در شهرستان مانه و سملقان، روستای آلمادوشن در شهرستان راز و جرگلان؛ با اجرای 10 هزار و 900 متر شبکه، 71 انشعاب و یک ایستگاه تقلیل فشار جهت بهره مندی 103 خانوار روستایی با 361 نفر جمعیت به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی، از واگذاری 644 اشتراک رایگان گاز به واحد مسکونی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی استان خراسان شمالی به مبلغ یک میلیارد و 353 میلیون و هشتصدو پنج هزار و 540 میلیون ریال خبر داد.

این مقام مسئول بیان کرد: 30 هزار و 320 متر شبکه و 29 انشعاب، همچنین 11 ایستگاه تقلیل فشار جهت بهره مندی 40 مشترک صنعتی با جایگزینی 12 هزار و 160 متر مکعب گاز بر ساعت با سوخت مایع؛ از دیگر فعالیت این شرکت است.

 وی در ادامه به بازسازی و مقاوم سازی ابنیه و حصار ایستگاه های مخابراتی اشاره کرد و گفت: بازسازی و مقاوم سازی ابنیه و حصار ایستگاه های مخابراتی آخر داغ (بجنورد)، کله قندی (بجنورد) و امام حاضر (شیروان) با جرای عملیات خاکبرداری، بتن ریزی و ساخت ابنیه به اتمام رسیده است.

میربلوکی به اجرای طرح بهینه سازی جهت 40 مشترک با 348 موتور خانه در سطح استان اشاره کرد و افزود این موضوع در سال جاری نیز به قوت خود در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی تصریح کرد: اجرای فاز دوم دیتا سنتر همگرا با هدف تجمیع منابع پردازش در سرور، افزایش سرعت و امنیت، کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات و کاهش مصرف انرژی با حذف PC کاربران در حال انجام است.

وی در ادامه به برخی از فعالیت های این شرکت اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی احداث ساختمان اداره گاز شیروان، بهسازی محوطه و راه دسترسی و  همچنین مقاوم سازی حصار ایستگاه های  تقلیل فشار، ممیزی فنی و استقرار استاندارد مدیریت انرژی در کلیه ساختمانها و ایستگاه های "سی جی اس" از دیگر اقدامات این شرکت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت های گاز استان با تلاش همکاران در تولید و انتقال و مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز در تامین پایدار گاز به مشترکین خود همواره تلاش می کند در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت و سرعت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین و ذی نفعان شرکت نیز در دستور کار قرار دارد و در این راستا اقدامات خوبی در دست اجرا است.

در پایان شایان ذکر است خراسان شمالی استان سبز در زمینه گازرسانی می باشد.
yeksale 
تاریخ:
1401/05/24
تعداد بازدید:
58
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal