۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
ملاقات عمومی مدیرعامل روزهای دوشنبه
دیدار مدیرعامل گاز خراسان شمالی با مردم در روزهای دوشنبه
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط چهره به چهره با مردم، روزهای دوشنبه هر هفته پذیرای جمعی از شهروندان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط چهره به چهره با مردم، روزهای دوشنبه هر هفته پذیرای جمعی از شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی علاوه بر برگزاری بیش از 36 ملاقات عمومی در سال گذشته در محل دفتر کار خود، نشست های گسترده تخصصی با نمایندگان مردم پیرامون مشکلات حوزه گازرسانی استان، دیدارهای عمومی با شهروندان در حاشیه سفر به نقاط مختلف استان و همچنین پاسخگویی برخط از طریق سامانه تلفنی سامد دولت داشته است.

میربلوکی هدف از این دیدارها را بررسی مشکلات مردم در حوزه گازطبیعی و اقدام فوری برای حل مشکلات آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت موثر، کارآمد و جهادی است در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم و مسئولین و شناسایی درخواست ها و انتظارات مردمی عنوان کرد.

وی اظهار داشت:  دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان علاوه بر آگاهی از دیدگاه‌های مردمی، در زمینه حفظ ارزش های نظام نیز موثر است. وی تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان خراسان شمالی سرلوحه اقدامات همکاران ما قرار دارد و تا این لحظه تمام تلاش کارکنان ما این بوده که مشکلات مشترکین در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

میربلوکی، افزود: درخواست جابجایی لوله گاز، درخواست تقسیط قبض گاز صنعتی،درخواست بررسی صورتحساب گازبها و ...  اهم موضوعات مطرح شده در این دیدارها بوده است.

لازم به ذکر است علاوه بر استقرار میز خدمت در ساختمان مرکزی و سایر ادارات تابعه شرکت گاز استان بصورت مستمر ، مدیران و مسئولین این شرکت در فرصت های پیش آمده و در مناسبت های مختلف، از جمله در حاشیه مراسم نماز جمعه، هفته دولت و مراسم دهه مبارک فجر، با برپایی میز خدمت حضوری پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی بوده اند.

لازم به یادآوری است؛ جلسات ملاقات هفتگی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با شهروندان هر هفته در روزهای دوشنبه از ساعت 8 تا 12 برگزار می شود و شهروندان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان مراجعه برای ملاقات حضوری با شماره 05832403302 تماس بگیرند.

molaghat
تاریخ:
1401/02/27
تعداد بازدید:
149
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal