۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
بیش از 38 هزار نفر ساعت آموزش
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی خبر داد: اجرای بیش از 38 هزار نفر ساعت آموزش کارکنان در سال 1400
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره بر اهمیت و نقش آموزش در پویایی سازمان از برگزاری بیش از 38 هزار نفر ساعت آموزش جهت مدیران و کارکنان این شرکت در سال 1400خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره بر اهمیت و نقش آموزش در پویایی سازمان از برگزاری بیش از 38 هزار نفر ساعت آموزش جهت مدیران و کارکنان این شرکت در سال 1400خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با بیان این مطلب اظهار داشت: علیرغم شیوع ویروس کرونا در سطح استان، شرکت گاز استان خراسان شمالی دوره‌های آموزشی خود را با فراهم نمودن بسترهای لازم از طریق مجازی و به صورت مستمر برگزار می‌کند.

وی گفت: واحد آموزش گاز استان خراسان شمالی در سال 1400 تا پایان اسفند ماه، علی رغم محدودیت‌های برگزاری دوره‌های آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا؛ با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بیش از 38هزار و 889 نفر ساعت دوره آموزشی برای 429 نفر از کارکنـان (رسمی ، قرارداد مستقیم ، ارکان ثالث ، حجمی /پروژه ای و مشاور ) و خانواده محترم آنها در غالب 33 دوره آموزشی به صورت مجازی آنلاین و 153 دوره آموزشی مجازی آفلاین در بستر سامانه آموزش مجازی شرکت ملی گاز در رسته های مختلف شغلی، بهبود مدیریت، عمومی و فرهنگی برگزار کرده است.

میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی اظهار داشت: از این میزان، 7 هزار و 559  نفرساعت آموزش ویژه مدیران و کارکنان رسمی ، 3 هزار و 238 نفرساعت ویژه آموزش نیروی های قرارداد مستقیم و 5 هزار و 291 نفرساعت ویژه آموزش کارکنان ارکان ثالث ، 160 نفر ساعت مشاور، 113 نفر ساعت آموشی خانواده کارکنان و 22 هزار و 496 نفر ساعت آموزش نیروهای حجمی / پروژه ای بوده است و اجرای این دوره ها با هدف توانمندسازی و افزایش بهره وری کارکنان و تعالی و پیشرفت سازمان برگزار شد.

میربلوکی در توضیح دوره های برگزار شده گفت: در راستای آموزش های فنی و تخصصی شغلی و ارتقاء و به روز کردن دانش مسئولان و کارکنان، دوره های متنوعی برگزار شد که از جمله آنها می توان به دوره روانشانسی خانواده، ممیزی انرژی در ساختمان، نظام ارزیابی عملکرد کارکنان، تشریح الزامات و مستندسازی استاندارد مدیریت انرژی ISO50001 ، پروانه های کاری، قانون مبارزه با پولشویی، مسائل حقوقی مشترکین، طراحی پوشش های حفاظتی برای سازه های فولادی ، نقشه خوانی و متره برآورد گازرسانی و ... اشاره کرد.

amoozeshh
تاریخ:
1401/01/29
تعداد بازدید:
83
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal