۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
نصب بنر گاز در صنایع
تعامل سازنده شرکت گاز استان خراسان شمالی و صنایع در راستای نهادینه سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی
شرکت گاز استان خراسان شمالی و صنایع استان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی اقدام به فرهنگ سازی در خصوص فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی نمودند.

شرکت گاز استان خراسان شمالی و صنایع استان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی اقدام به فرهنگ سازی در خصوص فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیر عامل شرکت گاز استان در این رابطه گفت: فرهنگ سازی امری جمعی است که با مشارکت و حمایت تمامی اقشار امکان پذیر است؛ صنایع بزرگ و تولیدی و ادارات نقش به سزایی در فرهنگ سازی در جامعه ایفاء می نمایند به همین منظور شرکت گاز استان با تعامل سازنده با صنایع عمده استان اقدام به چاپ بنر در خصوص راهکارهای مصرف ایمن و بهینه گاز نمودند و در سطح واحد تولیدی و سطح شهرهای استان نصب نمودند.

وی تصریح کرد: به منظور پایش و کنترل مصرف گاز در ادارت دولتی، این ادارات به صورت روزانه توسط ماموران شرکت گاز مورد پایش قرار می گیرند تا دمای اتاق ها و میزان مصرف گاز مورد کنترل قرار گیرد.

 مدیر عامل شرکت گاز استان با بیان اینکه سرمای امسال بی سابقه و  افزایش مصرف گاز را در بخش خانگی و عمومی بر اثر برودت هوا  را به همراه داشته است عنوان داشت: هر یک از مشترکان اگر دمای رفاه که 18 تا 21 درجه سانتیگراد است را رعایت نمایند امسال بحرانی را در زمینه گاز طبیعی نخواهیم داشت.

تاریخ:
1400/10/29
تعداد بازدید:
277
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal