۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
حمایت از طرح های پژوهشی در شرکت گاز
طی سال 1399 صورت پذیرفت: حمایت از طرح های پژوهشی در شرکت گاز خراسان شمالی
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از حمایت طرح های پژوهشی در این شرکت خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از حمایت طرح های پژوهشی در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در تشریح این خبر گفت: اجرای پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی در پویایی سازمانی نقش بسیار مهمی دارند در این راستا در سال 1399، از طرح های  پژوهشی و پیشنهاد انجام پایان نامه ها در شرکت گاز خراسان شمالی حمایت شد.

میربلوکی گفت: در سال گذشته دوازه جلسه شورای پژوهش برگزار شد و هشت پیشنهاد تحقیق (پروپوزال) بررسی و ارزیابی شد که یک مورد با عنوان "کاربرد مدل تلفیقی در آسیب شناسی سازمانی مورد پذیرش قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر 2 پروژه پژوهشی با موضوع "طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری نشتی گاز طبیعی بر حسب دبی جرمی" و همچنین "استفاده از پروپ آلتراسونیک در مخزن گرم کن های موجود جهت بهینه سازی عملکرد و افزایش راندمان آنها" با مجموع اعتبار 5 هزار و 670 میلیون ریال در واحد پژوهش این شرکت در حال انجام است.

میربلوکی تصریح کرد: در سال 1399 یک پروژه پژوهشی با عنوان "پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت گاز خراسان شمالی" با اعتبار اولیه هزار و 50 میلیون ریال انجام شد و همچنین از 4 پایان نامه حمایت مالی به عمل آمد. 
pazhhhh 


pazhuheshhh
تاریخ:
1400/03/31
تعداد بازدید:
940
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal