۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جهش تولید با مشارکت مردم
تقدیر استاندار از مدیرعامل شرکت گاز
در پی مدیریت صحیح در بحران افت شدید فشار گاز صورت گرفت: تقدیر استاندار از مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی با اعطای لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت گاز استان به دلیل مدیریت صحیح در بحران افت فشار گاز قدردانی کرد.

استاندار خراسان شمالی با اعطای لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت گاز استان به دلیل مدیریت صحیح در بحران افت فشار گاز قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان شمالی، دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی به دلیل مدیریت صحیح در بحران افت فشار گاز و به جهت قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان ساعی شرکت گاز استان خراسان شمالی در جلسه شورای اداری استان که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اداری و اجرایی استان برگزار شد لوح تقدیری را به مهندس سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان اهداء کرد.

حسین نژاد با اشاره به اینکه شرکت گاز استان بدنه چابک و همراهی دارد؛ افزود: در ماههای اخیر ، گازرسانی به نقاط استان سرعت بیشتری گرفته و بسیار خرسندیم که کارها به صورت جهادی انجام می شود .

استاندار در ادامه گفت : خراسان شمالی تنها استان واقع در شرق، شمال شرق و شمال کشور بود که علیرغم افت شدید فشار گاز ، دچار حتی یک مورد قطعی گاز در بخش خانگی نشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان به دنبال این تقدیر، رضایت حاصله از خدمات شرکت را مرهون حمایت‌های همه جانبه وزارت نفت، شرکت ملی گاز ایران، استاندار خراسان شمالی، مدیران استانی و شهرستانی و بویژه تلاش کارکنان خدوم و متعهد شرکت گاز استان خراسان شمالی دانست.

هاشمی گفت: شرکت گاز استان همچون گذشته و با توانی مضاعف به مسیر خود ادامه داده و به یاری خداوند متعال و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، گازرسانی به 102 روستای استان را آغاز کرده است .

ostandar
تاریخ:
1401/12/24
تعداد بازدید:
410
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal