۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
بازدید نماینده ولی فقیه و مدیرکل بازرسی
بازدید نماینده ولی فقیه و مدیرکل بازرسی از شرکت گاز خراسان شمالی
نماینده ولی فقیه امام جمعه مرکز استان و مدیرکل بازرسی استان در روز 25 دی ماه از شرکت گاز خراسان شمالی بازدید کردند.

نماینده ولی فقیه امام جمعه مرکز استان و مدیرکل بازرسی استان در روز 25 دی ماه از شرکت گاز خراسان شمالی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد و آقای اسپیدکار مدیرکل بازرسی استان، 25دی ماه از از اتاق مانیتورینگ شرکت گاز خراسان شمالی بازدید کردند و از نحوه مدیریت توزیع گاز در سطح استان اطلاع یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری گفت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی پیش آمده در کشور، کارکنان شرکت گاز تلاشهای زیادی برای مدیریت صحیح توزیع گاز کرده اند و عملکرد مطلوبی از خود به جا گذاشته اند که منجر به عدم قطع گاز در استان شده که قابل تقدیر است.

امام جمعه بجنورد از مردم شریف استان خواست تا نهایت صرفه جویی در مصرف گاز داشته باشند.

اسپیدکار مدیرکل بازرسی استان نیز ضمن قدردانی از فعالیت های این مجموعه عنوان کرد: دستگاه قضا همراه و یاور شرکت گاز است تا خدمت رسانی شایسته به مردم استان انجام شود.

در ادامه سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی ضمن تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد؛ حضور مسئولان ارشد استان در این مجموعه را قوت قلبی برای کارکنان دانست و در ادامه گزارشی از مدیریت مصرف گاز ارائه کرد و صرفه جویی را با توجه به شرایط کنونی و ماندگاری بی سابقه برودت هوای کشور ضروری دانست.

هاشمی گفت: خوشبختانه با تلاش چشمگیر و شبانه روزی کارکنان پر تلاش شرکت و تصمیم به موقع و جامع استاندار برای دورکاری ادارات و همچنین همکاری آحاد مردم و کسبه و واحدهای صنعتی استانی بودیم که در بخش خانگی با قطع گاز مواجه نشویم که این برای مردم استان اطمینان به خادمین خودشان در شرکت گاز خراسان شمالی بسیار حائز اهمیت است.

وی در انتها افزود: شرکت گاز استان با همه توان بر آن است تا رسالت واقعی خود که خدمت رسانی به مردم شریف استان است را به نحو احسن انجام دهد.

monitor
تاریخ:
1401/11/01
تعداد بازدید:
63
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal