۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
استاندار خراسان شمالی: مدیریت شرکت گاز موجب پایداری گاز شده است
استاندار خراسان شمالی: مدیریت شرکت گاز موجب پایداری گاز شده است
محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی صبح روز سه شنبه 20 دی ماه همزمان با اولین روز تعطیلی سه روزه ادارات به دلیل برودت هوا از شرکت گاز خراسان شمالی بازدید و از تلاشهای کارکنان این شرکت تقدیرکرد.

محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی صبح روز سه شنبه 20 دی ماه همزمان با اولین روز  تعطیلی سه روزه ادارات به دلیل برودت هوا از شرکت گاز خراسان شمالی بازدید و از تلاشهای کارکنان این شرکت تقدیرکرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان خراسان شمالی با تاکید بر مدیریت انرژی در همه ی حوزه های مصرف گفت: مصرف بهینه انرژی باید به یک فرهنگ عمومی در میان اقشار جامعه تبدیل شود و با توجه افزایش مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری و ناترازی تولید و مصرف گاز از تمامی مصرف کنندگان گاز طبیعی اعم از خانگی، تجاری، اداری، صنعت و کشاورزی خواست تا توجه ویژه ای نسبت به صرفه جویی در مصرف بهینه گاز داشته باشند.

وی افزود: شرکت گاز به صورت مستمر دمای ادارات را پایش کرده و در صورت عدم رعایت مصرف گاز، مجاز به برخورد قانونی با متخلفین است و در استانداری نیز حمایت کامل خود را از این اقدام اعلام می نماید.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه همکاری مدیران و کارکنان این شرکت در تأمین رفاه و آسایش مردم در فصل سرما ستودنی است، گفت: گاز نعمتی خدادادی و بدون جایگزین است و کارکنان شرکت گاز شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا گرمی خانه‌های مردم باعث دلگرمی خانواده‌ها نیز شود.

استاندار خراسان شمالی در بازدید از بخش های مختلف شرکت گازاستان و مشاهده میزان بالای مصرف بخش خانگی اظهار کرد: با توجه به شناسایی مشترکین خانگی پرمصرف گاز و پایش دمای رفاه ادارات، امیدواریم قطعی گاز بوجود نیاید.

حسین نژاد با بیان اینکه همه ما باید در کاهش مصرف گاز سهم داشته باشیم و الگوی مصرف باید فرهنگ سازی شود، به میزان مصرف 7 میلیون مترمکعبی مصرف روزانه گاز در استان اشاره و اضافه کرد: مردم مهمترین اهرم برای کمک به صرفه جویی گاز هستند و بدین منظور باید در مرحله نخست از مردم کمک بگیریم و همه باید همکاری کنند تا با صرفه جویی مناسب، قطعی گاز در بخش خانگی، واحدهای دولتی و دستگاه ها اتفاق نیفتد.

همچنین در ابتدای این جلسه سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی ضمن قدردانی از حمایت های استاندار خراسان شمالی در زمینه مدیریت مصرف گاز، گزارشی مبسوط از عملکرد این شرکت به ویژه در حوزه مدیریت مصرف گاز و اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از قطع گاز خانگی و مدیریت مصرف در استان ارائه کرد.

هاشمی در خصوص اقدامات این شرکت در حوزه مدیریت مصرف گاز گفت: هم اکنون 13 گروه در شهرستان بجنوردو یک گروه در هر یک از شهرستان های استان به صورت روزانه، دمای ادارات و نهادهای دولتی را مورد پایش قرار می دهند.

در پایان، استاندار خراسان شمالی از اتاق مانیتورینگ شرکت گاز استان بازدید و در جریان وضعیت توزیع گاز در استان خراسان شمالی قرار گرفت.

ostandarrr
تاریخ:
1401/10/22
تعداد بازدید:
147
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal