۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مهار تورم و رشد تولید
اخطار قطع گاز به 156 دستگاه دولتی
مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد: اخطار قطع گاز به 156 دستگاه دولتی در خراسان شمالی
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: 156 دستگاه دولتی در این استان اخطار قطع گاز دریافت نموده اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: 156 دستگاه دولتی در این استان اخطار قطع گاز دریافت نموده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، سیدمحمود هاشمی اظهار کرد: بر اساس مصوبات ابلاغی، تمامی دستگاه های دولتی و عمومی موظف هستند تا دمای محیط اداری را در دمای آسایش ( 18 درجه سانتیگراد ) تنظیم کنند و از سوی دیگر بعد از پایان ساعت اداری و ایام تعطیل باید تمام سیستم های گرمایشی خاموش شود.

وی افزود: براساس این مصوبه در صورتیکه ادارات، موارد مذکور را رعایت نکنند برای بار اول اخطار قطع گاز دریافت کرده و در مرحله بعدی، جریان گاز آن ها قطع خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: از 156 دستگاه دولتی که اخطار قطع گاز دریافت کرده اند، جریان گاز 14 اداره نیز قطع شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تغییر ساعت شروع به کار ادارات در خراسان شمالی به ساعت 9 صبح  بیان نمود : با کاهش دو ساعته زمان کاری سازمانها حدود 13 درصد در مصرف گاز صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: از تمامی مشترکین گاز در استان درخواست نمود نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز توجه ویژه ای داشته باشند.

وی تاکید کرد: در صورتیکه کلیه مشترکین، صرفه جویی های لازم را در دستور کار قرار دهند  امکان بهره مندی تمامی هم استانی ها از نعمت گاز فراهم می شود و امیدوارم با همراهی تمامی مردم، در هیچ نقطه از استان شاهد کمبود یا قطع گاز نباشیم.

ghatee
تاریخ:
1401/10/19
تعداد بازدید:
407
منبع:
مهار تورم و رشد تولید
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal