۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مهار تورم و رشد تولید
شرکت گاز خراسان شمالی به عنوان دستگاه اجرایی برتر
شرکت گاز خراسان شمالی به عنوان دستگاه اجرایی برتر، در زمینه ارتباط صنعت با دانشگاه معرفی شد
در مراسمی به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه بجنورد از شرکت گاز خراسان شمالی به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان تقدیر شد.

در مراسمی به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه بجنورد از شرکت گاز خراسان شمالی به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، در هفته پژوهش در دانشگاه بجنورد مراسمی با عنوان" روش های مشارکت دانشگاه ها و مراکز علمی در توسعه و بهبود وضعیت استان" برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرکل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاون استاندار و برخی مدیران دستگاه های اجرایی در تالار سازمان مرکزی دانشگاه بجنورد برگزار شد و از شرکت گاز خراسان شمالی به عنوان دستگاه برتر در زمینه ارتباط صنعت با دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم دکتر شیخ زاده رییس دانشگاه بجنورد و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان خراسان شمالی، ارتباط شرکت گاز استان با بخش دانشگاهی را بسیار مطلوب و قابل تمجید دانست.

در این مراسم سیدمحمود هاشمی مدیرعامل گاز خراسان شمالی ضمن تشکر از هیات ارزیابی کننده، دریافت این تقدیرنامه را در سالی که مزین به شعار "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" است را باعث افتخار دانست و تاکید نمود ماموریت شرکت ملی گاز ایران و به تبع آن شرکت گاز خراسان شمالی تامین پایدار گاز مشترکین است که همکاری با شرکت های دانش بنیان و پژوهش محور مانند دانشگاه موجب تضمین موفقیت در انجام این ماموریت  خطیر است.

taghdir
تاریخ:
1401/09/22
تعداد بازدید:
75
منبع:
مهار تورم و رشد تولید
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal