۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
امضای تفاهم‌نامه همکاری با آموزش و پرورش
امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین آموزش و پرورش و شرکت گاز خراسان شمالی
تفاهم‌نامه همکاری در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی بین آموزش و پرورش و شرکت گاز خراسان شمالی در محل سازمان آموزش و پرورش استان منعقد گردید.

تفاهم‌نامه همکاری در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی بین آموزش و پرورش و شرکت گاز خراسان شمالی در محل سازمان آموزش و پرورش استان منعقد گردید.

این تفاهم‌نامه همکاری توسط ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی و سیّدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی امضاء گردید.

هاشمی اظهار داشت: آموزش در سنین پائین اثربخشی بیشتری دارد و آموزش و پرورش پتانسیل بالایی جهت فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی را دارد.

وی در ادامه بیان داشت: سهم گاز از سبد انرژی استان حدود 82 درصد است و صرفه‌جویی در بخش خانگی و تجاری می‌تواند به ایجاد اشتغال و تولید پایدار در استان کمک کند و با تداوم جریان گاز در بخش صنایع ضمن حفظ محیط زیست، ارزش افزوده بیشتری را نصیب جامعه نماید.

اکبری مدیرکل آموزش و پرورش ضمن تشکر از مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز اعلام نمود خوشبختانه تعامل مناسبی بین آموزش و پرورش و شرکت گاز استان وجود دارد و این سازمان آمادگی همکاری در زمینه آموزش و فرهنگ‌سازی را دارد. در حال حاضر حدود 220 هزار دانش آموز در استان مشغول به تحصیل هستند که ظرفیت بسیار بالایی جهت یادگیری دارند و می‌توان از آموزش حضوری و مجازی جهت آموزش دانش آموزان و معلمان استفاده نمود. 

اکبری افزود: با توجه به افزایش سواد دیجیتالِ دانش‌آموزان، می‌توان از بستر فضای مجازی از جمله پیام‌رسان "شاد" برای آموزش استفاده نمود.

در پایان و پس از امضای تفاهم نامه مدیران دو سازمان، این همکاری را آغازی بر آموزش‌های کاربردی و اثر گذار در سطح جامعه دانستند.

appp
تاریخ:
1401/09/15
تعداد بازدید:
91
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal