۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
جهش تولید با مشارکت مردم
عملیات گازرسانی به 102 روستا
عملیات گازرسانی به 102 روستای استان خراسان شمالی آغاز شد
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از شروع عملیات گازرسانی به 102 روستای استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از شروع عملیات گازرسانی به 102 روستای استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: مقدمات گازرسانی به 102 روستای استان آغاز شده است. اجرای این پروژه ها، نیاز به 454 کیلومتر شبکه گذاری است و با اتمام عملیات اجرایی در پایان سال 1402 تعداد 952 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

هاشمی گفت: اکثرروستاهای در برنامه گازرسانی در مناطق صعب العبور قرار دارند که با عنایت به رویکرد دولت سیزدهم در خصوص خدمت رسانی به خصوص به مناطق کمتر برخوردار، این مهم در دستور شرکت گاز خراسان شمالی قرار گرفته است.

هاشمی افزود: تامین گاز به عنوان زیر ساخت در مناطق روستایی و کم برخوردار خود مصداق بارز عدالت اجتماعی است و موجب تولید و اشتغال خواهد شد و تاکنون 100 درصد خانوارهای شهری و بیش از 99/6 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

 وی تصریح کرد: گازرسانی به روستاها ضمن برقراری عدالت اجتماعی و توسعه متوازن و ایجاد زیر ساخت‌های تولیدی، موجب توانمند سازی روستاها با تکیه بر پتانسیل‌های کشاورزی و دامپروری می‌گردد که با ایجاد زمینه اشتغال ضمن جلوگیری از مهاجرت جمعیت روستایی به مناطق شهری، باعث مهاجرت معکوس به روستاها و توسعه و آبادانی این مناطق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اظهار امیدواری کرد: به امید خداوند و با تکیه بر توان کارکنان دلسوز این شرکت، در سال آینده شاهد بهره‌مندی تمامی خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

rusta
تاریخ:
1401/09/08
تعداد بازدید:
90
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal