۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
راهبری فرایند استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی
راهبری شرکت گاز خراسان شمالی در فرایند استقرار نظام مدیریت دارایی های فیزیکی
ت گاز خراسان شمالی در فرایند استقرار نظام دارایی های فیزیکی، راهبری سه شرکت گاز استان خراسان رضوی، گلستان و یزد را به عهده دارد.

شرکت گاز خراسان شمالی در فرایند استقرار نظام دارایی های فیزیکی، راهبری سه شرکت گاز استان خراسان رضوی، گلستان و یزد را به عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، سیدمحمود هاشمی سرپرست شرکت گاز استان گفت: مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تشکیل کمیته‌های راهبری متشکل از نخبگان و صاحب‌نظران این حوزه در سطح شرکت‌های گاز استانی، اقدام به تدوین دستورالعمل‌ها و رویه‌های لازم مبتنی بر استانداردها‌ی بین‌المللی نموده است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس راهبری سه استان خراسان رضوی، گلستان و یزد به آقای مهندس محمد وحیدی رئیس برنامه‌ریزی شرکت گاز خراسان شمالی سپرده شده است و این شرکت تمام تلاش و توان خود را جهت پیاده‌سازی استقرار نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی در مجموعه شرکت‌های گاز استانی به کار خواهد بست.

وی در پایان افزود: مدیریت گازرسانی به منظور جاری‌سازی نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی در شرکت‌های گاز استانی، اعضای کمیته راهبری را متولی راهبری فرایند جمع‌آوری اطلاعات تاسیسات و تجهیزات بر مبنای دستورالعمل‌های صادره در راستای استقرار نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی در شرکت‌های گاز استانی نموده است.

hashemi1
تاریخ:
1401/07/27
تعداد بازدید:
430
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal