۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جهش تولید با مشارکت مردم
نشست هم اندیشی کارکنان
نشست هم اندیشی سرپرست شرکت گاز خراسان شمالی با کارکنان برگزار شد
با حضور سید محمود هاشمی سرپرست شرکت گاز خراسان شمالی نشست هم اندیشی با حضور کارکنان، در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

با حضور سید محمود هاشمی سرپرست شرکت گاز خراسان شمالی نشست هم اندیشی با حضور کارکنان، در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، نشست هم اندیشی سرپرست شرکت گاز خراسان شمالی با کارکنان این شرکت، با هدف رسیدگی به موضوعات و دغدغه های مختلف برگزار شد.

در ابتدای این دیدار صمیمانه، هاشمی سرپرست شرکت گاز استان سخنان خود را با بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت منابع انسانی و اولویت نیروی انسانی آغاز کرد و گفت: "گاز ثروت است؛ نفت ثروت است؛ اما از این ثروت ها خیلی مهمتر، نیروی انسانی با استعداد و علاقه مند و دارای توان کار است. ما این ثروت را داریم؛ اصل این است."

هاشمی گفت: منابع انسانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین منبع یک سازمان، نهاد یا شرکت محسوب شده و از این رو  اهمیت به نیروی انسانی بایستی در همه شرایط و لحظات مورد توجه همه بخش‌ها و به خصوص مدیریت منابع انسانی شرکت قرار گیرد.

سرپرست شرکت گاز خراسان شمالی ادامه داد: مدیران و مسئولین و همچنین کارشناسان حوزه منابع انسانی بایستی با برنامه‌ریزی و رویکرد جدید به نیروی انسانی شاغل در سازمان نگاه کرده و ضمن آموزش نیروهای متخصص و توانمند، با مدیریت توسعه منابع انسانی محیط‌ بانشاطی را در بخش‌های مختلف شرکت ایجاد نماید.

سید محمود هاشمی با اشاره به این‌که توجه به نیروی انسانی بسیار مهم و دارای اهمیت بوده، گفت: نوع برخورد با کارکنان تلاشگر شرکت گاز بایستی در همه شرایط و لحظات مورد توجه همه مسئولین بخش‌ها و به‌خصوص مجموعه مدیریت منابع انسانی قرار گیرد.

در ادامه وی به اهمیت نقش تک تک همکاران در مجموعه شرکت برای پیشیبرد اهداف شرکت پرداخته و ضمن اشاره به آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت تاکید کرد: نباید فشردگی کار، موجب غفلت از مشکلات و نظرات همکاران  شود.

در این نشست صمیمی سرپرست شرکت گاز خراسان شمالی ضمن شنیدن درخواست ها و مشکلات کارکنان بر رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست ها تأکید کرد و دستورات لازم صادر شد.

didar
تاریخ:
1401/06/28
تعداد بازدید:
68
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal