۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
بازدید اعضای هیات علمی از ایستگاه " تقلیل فشارگاز"
بازدید تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی از ایستگاه " تقلیل فشارگاز" بجنورد
جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در روز 16 شهریور از از ایستگاه " سی جی اس( تقلیل فشار)" شماره یک بجنورد بازدید نمودند.

جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در روز 16 شهریور از از ایستگاه " سی جی اس( تقلیل فشار)" شماره یک بجنورد بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، سید محمود هاشمی سرپرست شرکت گاز خراسان شمالی با توجه به مطلب فوق گفت: در راستای ارتباط موثر صنعت و دانشگاه و در جهت شناخت بهتر فعالیتهای صنعت گاز، گروهی از اعضای هیات علمی رشته های گروه بهداشت محیط و گروه بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی بجنورد، در روز 16 شهریور از ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرستان بجنورد بازدید کردند.

هاشمی گفت: در میان سوخت های فسیلی، گاز طبیعی با ضریب انتشار پایین تر به عنوان سوخت پاک در جهان شناخته می شود و شرکت گاز استان به دنبال سیاست جایگزینی گاز با سوخت های مایع است که می تواند یکی از سیاست های موثر بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در کشور باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: امید است ارتباط این شرکت با دانشگاه ها و مراکز علمی در سطح مناسب افزایش یابد و با توجه به ظرفیت های داخل استان،  نیازهای فناورانه این شرکت از این طریق رفع گردد.

در این بازدید رئیس ارتباط با صنعت دانشگاه علوم پزشکی ضمن قدردانی از شرکت گاز استان که همواره در همکاری با جامعه علمی پیش قدم بوده است گفت: هدف از این بازدید تشریک مساعی برای کاهش آلودگی زیست محیطی و اثرات گازهای گلخانه ای است و امیدواریم این گونه اقدامات مستمر باشد تا ضمن احصاء ایده های پژوهشی و فناورانه و تزریق دانش در فرآیندهای صنعت گاز، بهبود عملکرد در این صنعت مهم و حیاتی، بیش از پیش مشاهده گردد.

bazdid
تاریخ:
1401/06/19
تعداد بازدید:
75
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal