۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای " کی کی"
آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای " کی کی" شهرستان بجنورد انجام شد
آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای " کی کی" از توابع شهرستان بجنورد با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی و بخشدار در روز 15 شهریور در محل مسجد این روستا انجام شد.

آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای " کی کی" از توابع شهرستان بجنورد با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی و بخشدار در روز 15 شهریور در محل مسجد این روستا انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، با حضور محمد وحیدی و سید محمد پاکمهر، نمایندگان پنج شهرستان خراسان شمالی و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی، مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای "کی کی" از توابع شهرستان بجنورد در روز 15 شهریور انجام شد.

دکتر وحیدی نماینده مردم 5 شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم سرعت گازرسانی افزایش یافته است و این امر می تواند موجب مهاجرت معکوس جوانان از شهرها به روستاها شود.

دکتر پاکمهر دیگر نماینده مردم 5 شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه گازرسانی اقدامات خوبی انجام شده گفت: فعالیت های شرکت ملی گاز در گازرسانی به روستاهای دور افتاده و صعب العبور در استان قابل تقدیر است و امروزه شاهد خدمات رسانی به مناطقی هستیم که ارائه خدمات در این مناطق با توجه به دور دست و محروم بودن، قابل تصور نیز نبود.

میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای "کی کی" گفت: در این پروژه 8 هزار و 400 متر شبکه، 80 انشعاب با اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اجرا شده و 120 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی گفت: در هفته دولت امسال 37 پروژه گازرسانی شامل 3 روستا، 4 شهرک روستایی، 4 پاسگاه مرزی و 25 واحد صنعتی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری 100 درصد بوده افزود: تاکنون 750 روستا از نعمت گاز برخوردارند و ارتقاء درصد بهره مندی خانوارهای روستایی به 99/2 درصد رسیده است.

key-key2
تاریخ:
1401/06/15
تعداد بازدید:
117
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal