۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
جهش تولید با مشارکت مردم
دیدار صمیمی اعضای شورای پایگاه بسیج صنعت نفت
دیدار صمیمی اعضای شورای پایگاه بسیج صنعت نفت خراسان شمالی با فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت
نشست بصیرتی اعضای شورای پایگاه بسیج صنعت نفت خراسان شمالی با حضورفرمانده مرکز بسیج وزارت نفت

نشست بصیرتی اعضای شورای پایگاه بسیج صنعت نفت خراسان شمالی با حضورفرمانده مرکز بسیج وزارت نفت

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان شمالی نشست بصیرتی اعضای شورای پایگاه بسیج  صنعت نفت خراسان شمالی  با حضورفرمانده مرکز بسیج وزارت نفت ، در راستای سفرپربرکت ریاست جمهوری به خراسان شمالی  برگزار شد.

مرتضی شاه میرزایی گفت: نیروهای بسیج صنعت نفت باید بدانند که جنگ میان ظلم و عدالت هیچ گاه از بین نرفته و نخواهد رفت، از این رو ایستادگی در مقابل جنگ های نرم استکبار جهانی باید از اولویت های این نهاد مردمی است.

وی یکی از وظایف نیروهای بسیج وزارت نفت را جذب نیروهای جوان و با ایمان در این نهاد خواند و گفت: بزرگترین خطری که بسیج را تهدید می کند سیاست انحصار طلبی و داشتن نگاه بسته است.

سرهنگ خاکسارمدیرسازمان بسیج کارمندان استان داشتن تفکر قدرتمند و حساب شده را از ویژگی های بارز یک بسیجی در عصر کنونی خواند و گفت: نفوذ در لایه های مختلف انسانی در طول چند دهه گذشته و ایجاد یک نیروی مردمی قدرتمند از دستاوردهای بسیج صنعت نفت  به شمار می آید.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های صنعت نفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: صنعت نفت دارای تجارب گرانبهایی است و از نظر علمی و تخصصی جایگاه بالایی دارد و این صنعت باحضور کارشناسان بسیجی اداره می‌شود.
basijjjjj 
تاریخ:
1401/04/06
تعداد بازدید:
544
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal