۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه
ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت گاز استان خراسان شمالی انجام شد
ممیزی خارجی استاندارد ISO 9001:2015 و ISO 14001:2015 در راستای اهداف استراتژیک " ارتقاء تعالی سازمانی"، " ارتقاء چابکی فرایندهای سازمان" و همچنین " ارتقاء سرعت و کیفیت خدمت رسانی به مشتریان" با حضور ممیزان شرکت دانش انطباق سیستم (DCS) و ناظران مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NACI) در روز سوم و چهارم خرداد برگزار شد.

ممیزی خارجی استاندارد ISO 9001:2015 و ISO 14001:2015 در راستای اهداف استراتژیک " ارتقاء تعالی سازمانی"، " ارتقاء چابکی فرایندهای سازمان" و همچنین " ارتقاء سرعت و کیفیت خدمت رسانی به مشتریان"   با حضور ممیزان شرکت دانش انطباق سیستم (DCS) و ناظران مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NACI) در روز سوم و چهارم خرداد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: ممیزی مراقبتی سال اول استاندارد ISO 9001:2015 و ممیزی صدور گواهینامه ISO 14001:2015 در راستای اهداف استراتژیک " ارتقاء تعالی سازمانی"، " ارتقاء چابکی فرایندهای سازمان" و همچنین " ارتقاء سرعت و کیفیت خدمت رسانی به مشتریان"   با حضور ممیزان و با نظارت ناظران مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NACI) طی دو روز برگزار شد.

میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی، در جلسه اختتامیه ممیزی خارجی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های تیم ممیزی، تلاش و همکاری مدیران و کارکنان شرکت در انجام فرایند ممیزی، بر ضرورت اهتمام به مقوله بهبود مستمر سازمان و تقویت آن تاکید کرد و خواستار ادامه روند بهبود مستمر شرکت با همت و جدیت کارکنان درسال جاری و سال های آتی شد.

میربلوکی گفت: امیدواریم که این فرآیند که فرآیندی بسیار مهم در چرخه یادگیری شرکت و بلوغ سازمانی است، با کیفیت و اثربخشی خوبی همراه باشد و تأکید کرد:همواره بایستی برنامه ها و فعالیت ها در جهت تأمین رضایت مشتری صورت گیرد.

وی  با اشاره به این مطلب که شرکت گاز خراسان شمالی  خدمات رسانی مطلوبی به مردم داشته است،گفت: نگاه حاکم بر گاز خراسان شمالی  حرکت در مسیر کیفیت و جلب رضایت مردم است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در ادامه افزود: اعتقاد داریم که کیفیت مسیری بی پایان است و عزم راسخ برای حرکت در مسیر کیفیت در گاز خراسان شمالی  وجود دارد چراکه آموزه های دینی ما نیز در این مسیر می باشد.

در ادامه سرممیز شرکت DCS نیز ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب مدیرعامل و کلیه واحدها و نواحی، شرکت گاز خراسان شمالی را به عنوان سازمانی پویا و یادگیرنده یاد کرد و افزود: باور دستیابی به موفقیت به صورت سیستمی در شرکت گاز خراسان شمالی  به وجود آمده است و شرکت گاز در زمینه استقرار و نگهداری سیستمهای مدیریتی موفق عمل کرده و توانسته است ضمن شناسایی فرصتهای بهبود، آنها را در جهت بهبود فرآیندها به کار گیرد.

شایان ذکر است، تیم ممیزی شرکت گواهی دهنده طی دو روز حضور خود در این شرکت، اقدامات، فعالیت ها و مستندات بخش‌های مختلف سازمان را از جمله طراحی، اجرا، نصب و راه اندازی پروژه های گازرسانی و تاسیسات مرتبط و ارائه خدمات پس از فروش، را بر اساس استانداردهای مذکور مورد ممیزی قرار دادند.
momayezii 
تاریخ:
1401/03/09
تعداد بازدید:
249
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal