۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
نشت‌یابی روزانه بیش از 22 کیلومترخطوط لوله
نشت‌یابی روزانه بیش از 22 کیلومترخطوط لوله گاز در استان خراسان شمالی طی سال 1400
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از نشت یابی بیش از 6 هزار کیلومتر خطوط توزیع و تغذیه و بیش از 163 هزار عدد انشعاب گاز در سال 1400 در سطح استان خبر داد.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از نشت یابی بیش از 6 هزار کیلومتر خطوط توزیع و تغذیه و بیش از 163 هزار عدد انشعاب گاز در سال 1400 در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره به اهمیت بازرسی مستمر از خطوط و تاسیسات گاز،گفت: در سال گذشته 6 هزار و 718 کیلومتر خطوط توزیع و تغذیه و 163 هزار و 218 عدد انشعاب گاز خانگی، تجاری و صنعتی مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر نشت یابی خطوط گاز، بیش از 482 ایستگاه تقلیل فشار ، 868 مورد شیر و ضخامت سنجی 53 مورد ایستگاه تقلیل فشار توسط واحد بازرسی فنی این شرکت با بهره گیری از دستگاه های نشت یابی و گازسنج مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گار استان خراسان شمالی عنوان نمود اهمیت و ضرورت انجام بازرسی فنی بر کسی پوشیده نیست، بازرسی فنی موجب بالا رفتن ضریب ایمنی عملیات، صرفه جویی اقتصادی و افزایش بهره وری در پروژه ها می گردد.

 وی افزود: بازرسی فنی شرکت گاز استان خراسان شمالی طی سال 1400  بیش از 160 مورد درخواست بازرسی از کالای پروژه هایی فعال داشته و همچنین نیز در این راستا 89/22  کیلومتر خطوط لوله اجرایی، تست مقاومت نشتی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در پایان گفت: با توجه به افزایش شبکه گذاری های شهری و روستایی در استان و نیاز به انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه بروز حوادث احتمالی، نشت یابی از خطوط گاز به یکی از اقدامات اساسی شرکت گاز استان تبدیل شده است و امید است با  هدف گذاری سال 1401 و پایش های دقیق و به موقع تأسیسات و تجهیزات گازرسانی شاهد افزایش حداکثری ضریب ایمنی شبکه و توسعه سطح کیفی خدمات به مشترکان گاز استان باشیم.

nashtyabi
تاریخ:
1401/02/27
تعداد بازدید:
137
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal