۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
تحقق کامل شاخص های عملکردی 1400
تحقق کامل شاخص های عملکردی شرکت گاز استان خراسان شمالی در سال 1400
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از تحقق صددرصدی شاخص های عملکردی این شرکت در تمامی حوزه های فعالیتی طی سال گذشته خبرداد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از تحقق صددرصدی شاخص های عملکردی این شرکت در تمامی حوزه های فعالیتی طی سال گذشته خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت تحقق برنامه های تکلیفی این شرکت در حوزه های مختلف گفت: در سال 1400 و پس از ابلاغ برنامه مصوب شرکت گاز استان خراسان شمالی مبنی بر نصب 3 هزار و 533 علمک، هدف فوق در دستور کار قرار گرفت به نحوی که با نصب 3 هزار و 832 انشعاب و تحقق 108 درصدی هدف مدنظر، نه تنها تحقق کامل برنامه را به دنبال داشتیم بلکه از برنامه پیش بینی شده نیز فراتر رفتیم.

وی در ادامه با توجه به اهمیت واگذاری اشتراک و افزایش بهره وری از شبکه های اجرا شده با هماهنگی صورت گرفته با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان افزود: براساس برنامه ابلاغی مقرر شده بود 10 هزار و 53 اشتراک در سطح استان واگذار شود که با اقدامات صورت پذیرفته این مهم در سال گذشته با واگذاری 11 هزار و 558 اشتراک به انجام رسید و اعداد در این زمینه گویای تحقق 115 درصدی هدف پیش بینی شده است.

میربلوکی در بخش دیگری از صحبت های خود به مزیت نسبی استفاده از گاز طبیعی درمقایسه با سایر سوختهای فسیلی اشاره و تصریح کرد: با اجرای 148 کیلومتر شبکه گذاری گاز و راه اندازی ایستگاههای تقلیل فشار در استان و درصد تحقق 141 درصدی در این زمینه، علاوه بر بهره مندی بخش های مختلف اعم از صنعتی و تجاری و خانگی، زیر ساخت مناسب جهت گازرسانی به مناطق دیگر نیز فراهم شده تا در آینده کل استان از این موهبت الهی بهره مند شوند.

 این مقام مسئول حاطر نشان کرد: در بخش صنعتی نیز 40 مشترک جدید صنعتی با ایجاد ظرفیت بیش از 170 هزار مترمکعب بر ساعت گازدار شد که این امر نشان دهنده عملکرد گاز استان خراسان شمالی در راستای عمل به شعار سال 1400 و نشان دهنده توان این شرکت مبنی بر ادامه این روند به منظور عمل به شعار سال جاری در جهت تولید و اشتغال آفرینی است.

amalkard1400
تاریخ:
1401/02/20
تعداد بازدید:
53
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal