۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
جهش تولید با مشارکت مردم
مسابقات قرآنی "بهار در بهار"
مسابقات قرآنی "بهار در بهار" درشرکت گاز خراسان شمالی برگزار شد
سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی "بهار در بهار" ویژه ی کارکنان و همسران کارکنان و بیست و یکمین دوره ویژه فرزندان شرکت گاز خراسان شمالی در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه روز پنجشنبه دوم دی ماه 1400 با شرکت 92 نفر برگزار شد.

سیزدهمین دوره مسابقات  قرآنی "بهار در بهار" ویژه ی کارکنان و همسران کارکنان و بیست و یکمین دوره ویژه فرزندان  شرکت گاز خراسان شمالی در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه  روز پنجشنبه دوم دی ماه 1400 با شرکت 92 نفر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در این رابطه گفت: این مسابقه  با حضور بیش از  92  نفر از علاقه مندان به صورت حضوری و مجازی برگزار گردیده و  شرکت کنندگان  در رشته های مختلف قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه به رقابت  پرداختند.

میربلوکی تصریح کرد: مسابقات قرآنی "بهار در بهار" با هدف غنی‌سازی آموزه‌های ارزشمند دینی قرآنی و فرهنگی با برپایی رقابتی سالم و جذاب، ایجاد انگیزه، در راستای ایجاد فضای معنوی و نورانی و تأمل و تفکر و تربیت قاریان و حافظین و ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت آموخته های قرآنی کارکنان هر ساله برگزار  می‌شود.

وی گفت: این مرحله از مسابقات با قضاوت داوران دارالقرآن  شهرستان بجنورد برگزار گردید و با توجه به شیوع کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، مسابقات قرآن در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق به صورت مجازی برگزار گردید. و آزمون سایر رشته ها نیز به صورت غیر متمرکز و در شهرستانهای محل کار شرکت کنندگان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با بیان اینکه تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ترویج فرهنگ قرآنی بین کارکنان از الویت های اساسی شرکت گاز خراسان شمالی است، تصریح داشت: امیدواریم برگزاری این مسابقات؛ علاوه بر اینکه موجبات انس هرچه بیشتر کارکنان با این مصحف شریف را فراهم می آورد؛ پناهگاه زندگی آنان قرار گیرد و معرفی شخصیت های موفق در این عرصه بتواند الگوی مناسبی برای همه باشد.

در پایان لازم به ذکر است برگزیدگان در هر رشته قدردانی به عمل خواهد آمد.

mos11 mos22mos3
تاریخ:
1400/10/05
تعداد بازدید:
282
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal