۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مهار تورم و رشد تولید
بهره برداری از پروژه های هفته دولت
بهره برداری از پروژه های متعدد گازرسانی در هفته دولت
میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از گازرسانی به پروژه های متعدد شامل گازرسانی به 22 واحد صنعتی، روستاها، ساختمان اداری و مجتمع خدماتی رفاهی خبر داد.

میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از گازرسانی به پروژه های متعدد شامل گازرسانی به 22 واحد صنعتی، روستاها، ساختمان اداری و مجتمع خدماتی رفاهی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرگفت: به مناسبت هفته دولت 28 پروژه شامل:  22 واحد صنعتی، یک روستا، 4 شهرک روستایی، یک مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان به بهره برداری رسید.

میربلوکی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری 100 درصد بوده افزود: تاکنون 743 روستا از نعمت گاز برخوردارند و ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی 99.8 درصد است.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی افزود: در نیمه اول سال جاری عمده مصرف گاز استان در بخش صنعت مصرف گردیده است همچنین بخش صنعت در سال گذشته بیش از 65 درصد مصرف گاز استان را به خود اختصاص داده اند که مزیت‌هایی همچون اشتغالزایی، بهبود چرخه تولید، کاهش هزینه‌ها و حفاظت از محیط زیست را به دنبال دارد.

این مقام مسئول از اجرای عملیات اتصال خط انتقال گاز 16 اینچ میامی به دشت خبر داد و گفت: با اجرای این خط، ضمن افزایش پایداری گاز در شهرستان‌های گرمه و جاجرم، گاز مورد نیاز طرح‌های توسعه آلومینای جاجرم نیز تأمین می‌شود. این پروژه به طول 58 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر700میلیارد ریال  ازمنطقه دشت به شهرستان‌های گرمه و جاجرم در حال انجام است که هدف از اجرای آن، پایداری فشار گاز شهرهای جاجرم و گرمه در فصول سرد سال و همچنین ایجاد زیرساخت به منظور توسعه فازهای مجتمع آلومینای جاجرم است.

gassssy
تاریخ:
1400/06/15
تعداد بازدید:
956
منبع:
مهار تورم و رشد تولید
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal