۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مهار تورم و رشد تولید
معرفی سرپرست جدید اداره گرمه
سرپرست جدید اداره گاز شهرستان گرمه معارفه شد
طی نشستی با حضور گل حسنی فرماندار شهرستان گرمه و میربلوکی مدیرعامل گاز خراسان شمالی در تاریخ 16 مرداد سال 1400 در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد؛ آقای حسین ابراهیمی به عنوان سرپرست اداره گاز شهرستان گرمه منصوب شد.

طی نشستی با حضور گل حسنی فرماندار شهرستان گرمه و میربلوکی مدیرعامل گاز خراسان شمالی در تاریخ 16 مرداد سال 1400 در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد؛ آقای حسین ابراهیمی به عنوان سرپرست اداره گاز شهرستان گرمه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، در این جلسه که در تاریخ 16 مرداد سال 1400 در محل فرمانداری شهرستان گرمه برگزار شد مدیرعامل گاز استان از حمایت ها و پیگیری های ارزشمند فرماندار شهرستان در اجرای پروژه های گازرسانی منطقه قدردانی کرد.

میربلوکی گفت: کارکنان به عنوان مهم ترین سرمایه های انسانی هر سازمان شناخته می شوند و اگر موفقیتی برای سازمان حاصل شود نتیجه تلاش و همت کارکنان است و فلسفه تغییر و تحول در سازمان، روح جدید در کالبد مجموعه می دمد افزود: تلاش ما بر این است که مدیران ادارات را براساس رعایت اصل شایسته سالاری و از بین نیروهای متخصص انتخاب کنیم.

در ادامه گل حسنی فرماندار شهرستان گرمه نیز با قدردانی از خدمات قابل توجه شرکت گاز در سطح شهرستان تصریح کرد: سطح رضایت مردم شهرستان گرمه از شرکت گاز بالاست و خدمات قابل تقدیر است.

در این جلسه همچنین از خدمات جلال پورعلی فرد رئیس سابق اداره گاز گرمه که در حال حاضر رئیس منطقه دو گاز بجنورد را برعهده دارد نیز تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است حسین ابراهیمی پیش از این رئیس بهره برداری و تعمیرات ناحیه گرمه بودند.

garrrme 
تاریخ:
1400/05/19
تعداد بازدید:
452
منبع:
مهار تورم و رشد تولید
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal