۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
ملاقات مردمی مدیرعامل روزهای سه شنبه هر هفته
دیدار مدیرعامل گاز خراسان شمالی با مردم در روزهای سه شنبه
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در راستای تکریم ارباب رجوع و انجام مسئولیت های اجتماعی و همچنین ارتباط چهره به چهره با مردم، روزهای سه شنبه هر هفته پذیرای شهروندان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در راستای تکریم ارباب رجوع و انجام مسئولیت های اجتماعی و همچنین ارتباط چهره به چهره با مردم، روزهای سه شنبه هر هفته پذیرای شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی، با اعلام این خبر گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی ملاقات حضوری مردمی هر هفته در حال انجام است و علاوه بر آن تعداد زیادی ملاقات ها نیز بدون هماهنگی  قبلی در طول ایام هفته با مردم، همکاران ( جهت تقاضاهای شخصی یا اداری ) و پیمانکاران صورت گرفته است.

وی گفت: دیدار چهره به چهره با مردم از ابتدای سال تاکنون در محل دفتر کار خود، نشست های گسترده تخصصی با نمایندگان مردم پیرامون مشکلات حوزه گازرسانی استان، دیدارهای عمومی با شهروندان در حاشیه سفر به نقاط مختلف استان و همچنین پاسخگویی برخط از طریق سامانه تلفنی سامد دولت داشته است.

وی گفت : با توجّه به نیاز به برقراریِ ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان و مدیریت گاز استان، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 8 تا 12 با برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود می پردازند.

وی تصریح کرد : هدف از دیدار چهره به چهره با مردم، بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و اقدام فوری برای حل آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت موثر، کارآمد و جهادی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: پاسخگو بودن مدیران در مقابل مردم، پیگیری و اجرای مطالبات شهروندان باعث بالا رفتن وجهه عمومی و افزایش شهرت و تصویر شرکت در جامعه و کسب رضایت حداکثری شهروندان و رضایت خداوند می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در ادامه با اشاره به پوشش 100 در صدی گازرسانی شهری و بیش از 99 درصدی روستایی خاطر نشان کرد: در کنار انجام پروژه های عظیم گازرسانی در استان، ارائه خدمات با کیفیت و پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع از اهداف شرکت گاز است که این امر علاوه بر حضور در جلسات ملاقات مردمی، از طریق پاسخگویی به خبرنگاران، صدا و سیما، دیدارهای عمومی با شهروندان در حاشیه سفر به نقاط مختلف استان و سامانه تلفنی سامد دولت انجام می پذیرد.

تاریخ:
1400/04/13
تعداد بازدید:
416
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal