۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
سامانه تلفنی 1594 راه اندازی شد
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی خبر داد: سامانه تلفنی 1594 در شرکت گاز استان خراسان شمالی راه اندازی شد
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از راه اندازی خط خدماتی شماره 1594 در این شرکت خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از راه اندازی خط خدماتی شماره 1594 در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در این باره گفت: با راه اندازی خط مذکور، دریافت آخرین قبض، ثبت رقم کنتور، پرداخت تلفنی قبض و غیره از طریق این خط امکان پذیر است.

میربلوکی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر در حوزه مشتریان و پاسخگویی یکپارچه در بخش‌های مشترکین و متقاضیان گاز در سطح  استان، کد خدماتی به شماره 1594 راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی درباره قابلیت‌های این سیستم، اظهار کرد: مشترکین می توانند با داشتن شماره اشتراک خود از خدمات الکترونیکی این سامانه از جمله، دریافت کارکرد کنتور مشترکان و نیز اعلام اطلاعات آخرین صورتحساب صادره، پرداخت آنلاین، ثبت کارکرد کنتور، اطلاع از آخرین پرداخت استفاده کنند.

وی افزود: سامانه تلفنی 1594 یک خط خدماتی است که در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین توسعه زیرساخت خدمات غیرحضوری، در استان راه‌اندازی شده و به صورت یکپارچه قابل بهره‌برداری است و مشترکین می توانند با گرفتن شماره چهار رقمی 1594 از طریق تلفن‌های ثابت یا همراه، با شرکت گاز استان خراسان شمالی ارتباط برقرار کنند.

تاریخ:
1400/04/13
تعداد بازدید:
537
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal