پروژه سنجش و ارزیابی رضایتمندی ذینفعان در شرکت گاز خراسان شمالی با هدف شناسایی انتظارات و نیازهای مخاطبان به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در این باره گفت: شرکت گاز یک سازمان خدمات رسان است که ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رضایت مشترکین از اهداف استراتژیک آن ترسیم شده است و بی شک یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارائه بهتر عملکرد شرکت به مردم، جلب رضایت مشترکین، نظر سنجی و بهره برداری از نظرات آنان است.
میربلوکی گفت: نظرسنجی ذینفعان در بخش های مجزا شامل؛ مشترکین عمده، مشترکین جزء، متقاضیان و مراجعین، همسایگان تأسیسات، و سایر ذینفعان و همچنین تمامی کارکنان انجام می شود که هدف از این نظر سنجی را میزان رضایتمندی ذینفعان از خدمات شرکت گاز استان در جهت ارتقاء سازمان دانست.
میربلوکی ادامه داد: شرکت گاز خراسان شمالی در کنار تأمین گاز ایمن و پایدار و گازرسانی به اقصی نقاط استان، افزایش سطح کیفی عملکرد و به تبع آن افزایش رضایتمندی ذینفعان را سرلوحه کار خود قرار داده و در همین راستا، طرح مذکور در سطح استان اجرا می شود که امیدواریم با نقد و بررسی نتایج و شناخت نقاط ضعف و قوت و به دنبال آن تعریف و اجرای پروژه های بهبود بتوانیم رضایت حداکثری ذینفعان را بدست آورده و شرکت را در جهت تعالی و پیشرفت هرچه بیشتر سوق دهیم.