۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
بهره مندی بیش از 335 هزار مشترک شهری و روستایی
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی خبر داد: بهره مندی بیش از 335 هزار مشترک شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از برخورداری 100 درصدی جمعیت شهری و8/99 روستایی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از برخورداری 100 درصدی جمعیت شهری و99/8 روستایی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در خصوص میزان اشتراک پذیری سال گذشته گفت: در سال 1399،  میزان7 هزاراشتراک شهری و 6 هزار و 500  اشتراک پذیری روستایی، هزار و 442 اشتراک تجاری و 50 اشتراک پذیری صنعتی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از واگذاری بیش از هزار و 75  اشتراک گاز رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی و اماکن مذهبی  در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

این مقام مسئول افزود: مددجویان تحت پوشش سازمان های مذکور در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده اند، می توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز  استفاده کنند.  

وی با بیان اینکه تعداد مشترکین استان از بیش335 هزار مشترک است، افزود: در راستای کمک به مناطق کمتر برخوردار، در سال های اخیر گازرسانی به مناطق سخت گذر و صعب العبور در برنامه کاری این شرکت قرار گرفته است و در حال حاضر شرکت گاز استان خراسان شمالی با وجود حرکت به سمت کیفی سازی خدمات، گازرسانی به روستاهای باقیمانده را وظیفه مهم خود دانسته و برای تحقق آن تلاش می نماید.

گفتنی است، استان خراسان شمالی دارای 336 هزار مشترک گاز طبیعی است که 206 هزار مشترک شهری معادل 61 درصد مشترکین و میزان مشترکین روستایی نیز 130 هزار مشترک یعنی معادل 39 درصد کل مشترکین می باشد.
rustaesh 
تاریخ:
1400/01/18
تعداد بازدید:
342
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal