۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جهش تولید با مشارکت مردم
دیدار نوروزی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره با کارکنان
دیدار نوروزی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت گاز خراسان شمالی با کارکنان
همزمان با آغاز سال جدید دیدار نوروزی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره با کارکنان شرکت گاز استان با حضور در ادارات گاز استان برگزار شد.

همزمان با آغاز سال جدید دیدار نوروزی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره با کارکنان شرکت گاز استان با حضور در ادارات گاز استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، طبق سنوات گذشته و با پیروی از سنت زیبای دید و بازدید عید، دیدار چهره به چهره مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره با حضور در ادارات گاز استان برگزار شد.

میربلوکی در این سفرها با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 1400  با عنوان "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" گفت: بسیاری از فعالیتهای کارکنان شرکت گاز خراسان شمالی در راستای تحقق این شعار با گازرسانی به صنایع بوده و امسال با شدت بیشتری در این مسیر گام برمی داریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان سرمایه انسانی را مهم‌ترین دارایی یک سازمان عنوان کرد و گفت: باید به نیازهای کارکنان به عنوان سرمایه‌های انسانی توجه ویژه داشت و در جهت ارتقای سطح رفاه آنان برنامه ریزی مدون و منظمی را تدوین کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم در سال 1400، در زمینه خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف استان همانند سالهای گذشته موفق بوده و  با کار و پشتکار مضاعف شما همکاران این شرکت به اهداف خود در زمینه  تامین رفاه و رضایت کلیه  مشترکین خود از طریق توسعه شبکه گازرسانی دست یابیم.

در این دیدارها مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره از نزدیک صحبت های کارکنان را شنیدند و مدیرعامل در زمینه برخی از مسائل دستور لازم را صادر کردند.

میربلوکی در انتها ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای آنان و خانواده‌هایشان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید بتوانیم گام‌های بلندی در راستای تحقق برنامه های شرکت برداریم.

did didd
تاریخ:
1400/01/11
تعداد بازدید:
491
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal