۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
انجام ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه
انجام ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه سال 1399 در شرکت گاز استان خراسان شمالی
ممیزی خارجی شرکت گاز استان خراسان شمالی در راستای اهداف و برنامه های این شرکت در روزهای 16 و 17 اسفند سال جاری برگزار شد.

ممیزی خارجی شرکت گاز استان خراسان شمالی در راستای اهداف و برنامه های این شرکت در روزهای 16 و 17 اسفند سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: ممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت شرکت گاز استان خراسان شمالی مشتمل بر هفت استاندارد ISO9001:2015،  ISO14001:2015، ISO45001:2018، ISO10002:2018، ISO10004:2018، ISO50001:2011 و HSE-MS در راستای اهداف استراتژیک " ارتقاء تعالی سازمانی" و " ارتقاء چابکی فرایندهای سازمان"  با حضور ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد طی دو روز برگزار شد.

میربلوکی در جلسه اختتامیه ضمن تشکر از ممیزان و همکاران گفت: در راستای اهداف استراتژیک سازمانی و بهبود عملکرد، سیستم مدیریت یکپارچه مشتمل بر هفت استاندارد در سازمان مستقر شده است و انجام ممیزی با یافتن نقاط قابل بهبود به سازمان در مسیر ارتقاء کیفیت و کسب رضایت ذینفعان است.

در جلسه اختتامیه آقایان ولدخانی و شاهسون ممیزین شرکت آرین توف پاسارگاد نیز ضمن قدردانی از کلیه واحدها و نواحی؛ از شرکت گاز خراسان شمالی  به عنوان سازمانی پویا و یادگیرنده یاد کردند و وجود نیروهای متخصص از نقاط قوت بسیار مهم شرکت بوده و ممتاز بودن شرکت در زمینه های عملیاتی را از نقاط بارز شرکت برشمردند.

شایان ذکر است، تیم ممیزی شرکت گواهی دهنده طی دو روز حضور خود در این شرکت، اقدامات، فعالیت ها و مستندات بخش‌های مختلف سازمان را از جمله مدیریت ارشد، برنامه ریزی و کنترل پروژه، امور بهره برداری، امور مهندسی و اجرای طرح ها، بازدید از ساختمان نواحی و ایستگاهها، امداد، روابط عمومی، منابع انسانی و آموزش، نماینده مدیریت و تحلیل سیستم ها را بر اساس استاندارد مذکور مورد ممیزی قرار دادند.

momkh 
تاریخ:
1399/12/20
تعداد بازدید:
368
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal