۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
برگزاری لیگ نظام پیشنهادها
ثبت بیش از 300 پیشنهاد در لیگ نظام پیشنهادها کارکنان شرکت گاز استان خراسان شمالی
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از ثبت بیش از 300 پیشنهاد در لیگ نظام پیشنهادها به مناسبت ایام ا.. دهه فجر توسط کارکنان شرکت گاز استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، دکتر حسن رضا میربلوکی با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: این لیگ از 20 بهمن تا 4 اسفند برگزار و 392 پیشنهاد در سامانه ثبت پیشنهادات شرکت ثبت گردید که تحقق این مهم، گواه مسئولیت پذیری و علاقمندی کارکنان نسبت به بهبود مستمر بوده و تا کنون نتایج و آثار ارزشمندی را به همراه داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی همچنین با بیان اهمیت مشارکت کارکنان در زمینه ارائه پیشنهاد و مشارکت جهت بهبود  مسمتر یادآور شد: مشارکت کارکنان یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در راستای بهبود مستمر سازمان است و سازمانها جهت موفقیت، نیازمند مشارکت کارکنان  همه جانبه کارکنان خود می باشند به این معنا که همه کارکنان باید خود را صاحب سازمان بدانند و در قبال آن احساس مسئولیت کنند، تنها در این صورت است که شاهد توسعه و پیشرفت سازمانی خواهیم بود.

وی در ادامه نظام پیشنهادها را در سطح صنعت گاز  را ، یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان برشمرد و گفت: با فراهم نمودن زمینه لازم جهت دستیابی به اهداف و برنامه های نظام پیشنهادها می توانیم شاهد نتایج مثبت و پیامدهای همه جانبه آن در سطوح مختلف شرکت بوده، که قطعاً می‌تواند ما را در ساختن سازمانی پویا و فعال یاری نماید.
تاریخ:
1399/12/10
تعداد بازدید:
610
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal