۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مهار تورم و رشد تولید
سبز شدن خراسان شمالی در زمینه گازرسانی
استان خراسان شمالی، استان سبز در زمینه گازرسانی
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: اتمام گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار؛ در سال 1399 از افتخارات شرکت گاز استان است.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: اتمام گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار؛ در سال 1399 از افتخارات شرکت گاز استان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، دکتر حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اعلام خبر فوق گفت: گازرسانی به روستاهای استان به منظور جایگزینی سوخت های فسیلی و حفظ محیط زیست، همچنین خدمت رسانی با کیفیت تر و بیشتر به مردم را از برنامه ها و چشم انداز این شرکت است.

میربلوکی اظهار داشت: ماموریت شرکت گاز استان خراسان شمالی در راستای گازرسانی و بهره برداری از تاسیسات اجرا شده به منظور خدمات رسانی به مشترکین خانگی، عمومی، صنعتی و  ایجاد آسایش و رفاه نسبی با مدیریت مصرف سوخت های میان تقطیر مشترکین است.

میربلوکی با بیان این که خراسان شمالی جزء استان های سبز در زمینه گازرسانی است گفت: تاکنون گازرسانی به 746 روستاها به پایان رسیده است و در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 99.8 درصد جمعیت روستایی استان خراسان شمالی از نعمت گاز بهره مند هستند و نیز 33 جایگاه  CNG فعال است، ضمن اینکه یک نیروگاه در استان از سوخت پاک گاز طبیعی استفاده می کنند.

وی در پایان، با تجلیل و تشکر از زحمات بی شائبه همکاران خویش در شرکت گاز استان خراسان شمالی به پاس تلاش ها و زحمات بی وقفه آنان در امر خدمت رسانی به عموم مردم استان، اظهار کرد: ارائه خدمات با کیفیت و با دسترسی آسان از طریق درگاههای غیر حضوری و مجازی و کسب رضایتمندی حداکثری مشترکین جزء و  عمده از اهداف اصلی شرکت گاز استان خراسان شمالی است.
 ost
تاریخ:
1399/11/26
تعداد بازدید:
857
منبع:
مهار تورم و رشد تولید
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal