۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جهش تولید با مشارکت مردم
ديدار رئيس و عضو شوراي استان و شهرستان راز و جرگلان با مديرعامل گاز
ديدار رئيس و عضو شوراي استان و شهرستان راز و جرگلان با مديرعامل گاز خراسان شمالي
ساعدي عضو شوراي استان و شهرستان راز و جرگلان و آقاي عابدي رئيس شوراي شهر راز در روز دوم دي ماه سال جاري با ميربلوكي مديرعامل شركت گاز خراسان شمالي با موضوع عملكرد مناسب شركت گاز ديدار داشتند.

ساعدي عضو شوراي استان و شهرستان راز و جرگلان و آقاي عابدي رئيس شوراي شهر راز در روز دوم دي ماه سال جاري  با ميربلوكي مديرعامل شركت گاز خراسان شمالي با موضوع عملكرد مناسب شركت گاز ديدار داشتند.

به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان خراسان شمالي، اين ديدار صميمانه، دوم دي ماه با حضور ساعدي عضو شوراي استان و شهرستان راز و جرگلان و آقاي عابدي رئيس شوراي شهر راز در دفتر مديرعامل شركت گاز استان برگزار شد.

در اين جلسه ساعدي گفت: به بركت انقلاب اسلامي و از ثمرات سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري و دولت تدبير و اميد به استان، شاهد گازرساني به شهرستان مرزي رازو جرگلان هستيم به گونه اي كه درصد بهره مندي خانوار شهري و روستايي اين شهرستان به ترتيب از صفر به 100 درصد و 99/7 درصد افزايش يافته است. در همين راستا سرعت عمل شركت گاز استان در گازرساني به مناطق ملحق شده به طرح هادي قابل توجه و تقدير است.

shorayeraz 

وي در ادامه از آخرين جلوه خدمت رساني اين دستگاه خدمت رسان مي توان به گازرساني به كلاته هاي الحاق شده به شهر يكه سعود و گركز و عمده ساكنان محروح از گاز اشاره كرد و به نمايندگي از مردم شريف اين شهرستان از زحمات كاركنان گاز تقدير كردند.

در پايان گفتني است آقايان عابدي و ساعدي به نمايندگي از معتمدين و شوراهاي اسلامي شهرهاي راز، يكه سعود و بخش جرگلان شهرستان راز و جرگلان در اين ديدار حضور داشتند.

تاریخ:
1399/10/13
تعداد بازدید:
797
منبع:
جهش تولید با مشارکت مردم
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal