به سامانه خدمات الکترونیک شرکت گاز خراسان شمالی خوش آمدید
شرکت گاز خراسان شمالی در راستای اهداف دولت الکترونیک به منظور تسریع در روند ارائه خدمات به مشترکین گرامی امکان ثبت و پیگیري خدمات را از طريق پرتال فراهم نموده است.
موارد مهم در ثبت خدمات الکترونیک
۱- ناقص بودن اطلاعات مورد نیاز : در صورت ناقص بودن اطلاعات بررسی خدمت شما با مشکل مواجه خواهد شد و ارائه خدمت مذکور به تعویق می افتد .
۲- شماره تلفن همراه و ثابت : در پیگیری و بررسی خدمات مهم هستند.
۳- کد رهگیری : جهت پیگیری خدمات ، کد پیگیری را تا حصول نتیجه حفظ نمایید.
جهت ارائه خدمات الکترونیک ، طبق آیین و مقررات شرکت ، نیاز به اسکن برخی از مدارک مشترک می باشد لطفا تصویر مدارک مورد نياز با شرايط ذيل بارگذاري گردد:
۱- فرمت تصویر در یکی از قالب های gif,jpeg,png باشد.
۲- حجم تصویر حداقل ۳۰KB و حداکثر ۲۰۰KB باشد
۳- درصورتیکه نیاز به اسکن فرمی باشد ، فرم مذکور جهت دانلود در صفحه همان خدمت قرار داده شده است ، فرم را دانلود کرده و بعد از تکمیل اطلاعات ، اسکن نموده و در نهایت آپلود نمایید.
۴- گزینه های ستاره دار حتما باید تکمیل گردد در غیر اینصورت خدمت ثبت و ارسال نمی گردد.